Μηχανική

Εργαστήρια Μηχανικής

Συγκεκριμένα εργαλεία και kit Μηχανικής βοηθούν τους μικρούς μας μαθητές να μετατρέψουν τις αφηρημένες έννοιες και τα προβλήματα της Μηχανικής και των Μαθηματικών σε χειροπιαστή διαδικασία κατανόησης και επίλυσής τους.
Δουλεύοντας σε ένα ήδη οικείο και διασκεδαστικό περιβάλλον, τα παιδιά αισθάνονται άνετα και παρακινούνται, ώστε με ενθουσιασμό να αντιμετωπίσουν την "πρόκληση"της Μηχανικής και των Μαθηματικών με ομαδοσυνεργατικό τρόπο.

- Kατανοούμε απλές μαθηματικές και γεωμετρικές έννοιες, με παράλληλη εξερεύνηση της λειτουργίας απλών και σύνθετων μηχανισμών και καθημερινών μηχανών όπως γρανάζια, τροχοί, άξονες, μοχλοί και τροχαλίες.
- Φτιάχνουμε Δημιουργούμε  μεγάλες και αληθινές μηχανές, όπως καταπέλτη, γερανό, καρουσέλ κλπ. και πειραματιζόμαστε με ρυθμίσεις στις παραμέτρους τους! Πώς θα κάνουμε το γερανό μας δυνατότερο, το καρουσέλ μας γρηγορότερο και τον καταπέλτη μας ανθεκτικότερο;
- Τα παιδιά ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ τις κατασκευές τους και στη συνέχεια τις βελτιώνουν. Η έμφαση δίνεται σε θέματα Μηχανικής (Mechanical Engineering) και τα μικρά λατρεύουν να κατασκευάζουν τα ίδια, από μόνα τους, πολύπλοκες μηχανές συνδυάζοντας απλούς μηχανισμούς και εξαρτήματα. 

Ασχολούμαστε με έννοιες όπως:
Επίλυση προβλημάτων: κατανόηση προβλήματος και χρήση των κατάλληλων στρατηγικών.
- Ανάπτυξη Λογικής: Είτε με αφηρημένο είτε με ποσοτικό συλλογισμό, τα παιδιά χρησιμοποιούν επιχειρήματα και αντιμετωπίζουν εποικοδομητικά τον τρόπο σκέψης των συμμαθητών τους.
- Επιμονή και Ακρίβεια: τα παιδιά αναπτύσσουν επιμονή στην αντίληψη και την επίλυση των μαθηματικών και μηχανικών προβλημάτων, με ειδική μέριμνα από τους εκπαιδευτές για ακρίβεια καθ΄ όλη τη διαδικασία.
- Συνεχής παρατήρηση, εξερεύνηση και βελτίωση απλών μηχανών και εξαρτημάτων.
- Περιγραφή, διήγηση, επεξήγηση και ερμηνεία σε τρίτους του τι κατασκευάσαμε και πώς.

Εργαστήρια Μηχανικής ανά ηλικία

 [5+] - R_SPK1

Εκπαιδευτικές πλατφόρμες της Lego (Machines & Mechanisms, BricQ, ...)

- Καταπέλτες, Μηχανικά παιχνίδια, Ρολόγια, Τραμπάλες, Καρουσέλ, Γερανοί, Κούνιες, Τροχαλίες, Γερανοί, Κοντέρ αυτοκινήτου. Σκιάχτρα θορύβου. Πεταλούδες με συμμετρία.
- Πώς μπορούμε να παίξουμε χόκεϊ με μηχανικό παίκτη;
- Πού (και γιατί) πρέπει να μετακινήσουμε το πιο βαρύ παιδί για να ισορροπήσει η τραμπάλα;
- Ισορροπία, τριβή. Δύναμη, ροπή.
- Με ίδια ισχύ (τον ίδιο κινητήρα) πώς πετυχαίνουμε το όχημά μας να κινείται πάρα πολύ γρήγορα ή να κινείται κανονικά, μεταφέροντας όμως πολύ μεγάλο βάρος;
- Γιατί στο ποδήλατο είναι το μεγάλο γρανάζι μπροστά και το μικρό πίσω, ενώ στη μοτοσυκλέτα το αντίθετο; Μπορούμε να αντικαταστήσουμε το μηχανισμό «γρανάζι – αλυσίδα» με κάτι άλλο;

Copyright © 2014-2024 CityLab IKE – Γ.Ε.ΜΗ.: 130882103000, Α.Φ.Μ.: 800586309 – Υπηρεσίες Σχολών Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος/All rights reserved. Design + programming by makebelieve.